Підключені послуги (Повязані сервіси) та особисті дані

  • Ваш транспортний засіб, ваші особисті дані та Renault

    Ваш транспортний засіб, ваші особисті дані та Renault

    Чи є у вас які-небудь питання щодо особистих даних, зібраних через наші Підключені (Появязані сервіси) Послуги?

    Отримати більше інформації

    Чому ви збираєте мої персональні дані?

    Доступ до вашої особистої інформації дозволяє:

    • встановити індивідуальні відносини між Вами та групою Renault. Така персоналізація зв'язку дозволяє нам, серед іншого, інформувати Вас про хід виконання Ваших замовлень через  додатки або пропонувати Вам конкретні послуги на основі наданої інформації.

    • покращити рівень післяпродажного обслуговування, наприклад, дозволяючи відділу обслуговування клієнтів легко ідентифікувати вас, щоб надати вам ефективні та відповідні рішення у разі виникнення проблеми.

    • в повній мірі використовувати додаткові послуги, такі як TomTom Traffic або COYOTE Series

    Особисті дані завжди збираються для чіткої та конкретної мети. Збір цієї інформації вимагає, щоб ви були заздалегідь проінформовані та надавали свою згоду, коли це необхідно (наприклад даних геолокації).

    Які дані збирає група Renault через мої підключені послуги ( повязані сервіси)?

    Коли ви використовуєте додатки Renault або підключення вашого автомобіля, група Renault збирає декілька типів даних, щоб дозволити вам повною мірою використовувати додаткові послуги, а саме:

    • Індивідуальні дані через додатки Renault (MYRenault, My Z.E. і т.д.), зокрема, щоб ідентифікувати вас і надати вам доступ до певних послуг, наприклад для отримання доступу до ваших особистих аккаунтів у цих додатках потрібна ваша електронна адреса.

    • Дані, які можуть бути опосередковано пов'язані з вашою ідентифікацією, такі як ідентифікаційний номер транспортного засобу (VIN), який дозволяє додавати свій автомобіль до вашого віртуального гаража у додатку, та ін.

    • Технічні дані, характерні для вашого транспортного засобу, такі як тиск у шинах або рівень заряду акумулятора, якщо у вас є електричний транспортний засіб, щоб ми могли надіслати вам інформацію у випадку будь-якої несправності.

    • Ваші дані щодо використання транспортного засобу, щоб ми могли, наприклад, допомогти вам підвищити його енергоефективність в умовах очікування, прискорення або споживання.

    • Дані геолокації, які допоможуть вам досягти місця призначення з вашого поточного місця розташування, використовуючи наші бортові навігаційні системи.

    Яким чином група Renault використовує мої дані?

    Renault обробляє та захищає ваші дані, щоб дозволити вам отримати доступ до всіх ваших послуг.

    Щоб покращити рівень роботи з клієнтами, ці дані можуть бути передані різним дочірнім компаніям у групі Renault, а також певним постачальниками послуг, які в свою чергу зобов'язані гарантувати конфіденційність Ваших даних. Наприклад, використання навігаційного сервісу TomTom Traffic вимагає, щоб певні дані передавалися нашому постачальнику TomTom, для забезпечення функціональності додатку.

    Деякі адміністративні або державні органи (уповноважені треті сторони) можуть також вимагати, щоб група Renault розділила певні дані на індивідуальній основі на їх вимогу.

    Які мої права?

    Ви маєте різні права щодо обробки ваших даних, і ви можете скористатися цими правами, просто надавши підтвердження для ідентифікації своєї особи:

    • Право бути проінформованим: Ви повинні бути проінформовані перед безпосереднім збором даних.

    • Право на доступ: ви можете отримати доступ до даних, зібраних про вас, зробивши запит у будь-який час.

    • Право на внесення змін: Ви маєте право вимагати виправлення Ваших особистих даних, якщо вони є неточними або застарілими.

    • Право на заперечення: ви також можете заперечувати з обробкою ваших особистих даних, за умови, що ви маєте законну підставу для цього.

    • Право на перенесення даних: Ви маєте право отримувати в структурованому форматі особисті дані, які ви надали Групі Renault, і попросити їх передати до будь-якого іншого контролера даних.

    Як довго зберігаються мої дані?

    Група Renault зобов'язується зберігати Ваші дані протягом обмеженого періоду часу, необхідного для здійснення послуг, якщо не існує юридичного зобов'язання зберігати певні дані довший строк.

    Чи захищені мої дані?

    Так, ваші дані зберігаються на захищених серверах. Група Renault реалізує і вимагає, щоб її партнери впровадили відповідні заходи безпеки та захисту даних, відповідно до новітніх технологій.

    Коли необхідно передати дані для її обробки, Група Renault гарантує, що ця передача здійснюється за відповідних умов для забезпечення достатнього рівня захисту, безпеки та конфіденційності.

    Як я можу зупинити збирання даних?

    Ви можете вмикати / вимикати обмін даними з вашого автомобіля безпосередньо на екрані системи R-Link, вибравши "Налаштування" з меню "Мої програми" / "Мої послуги" (залежно від версії), потім "Конфіденційність" / "Обмін даними" "(залежно від версії).

    Вимкнення обміну даними вимикає передачу даних з вашого автомобіля. Щоб скористатися підключеними службами, потрібно знову ввімкнути обмін даними

    Якщо у вас є електричний транспортний засіб, використовуйте додаток My Z.E. Ви можете також увімкнути / вимкнути збір даних з додатку My Z.E. , перейшовши в "Мої налаштування автомобіля", потім вибравши "Режим водіння".